Hvordan søke helse og omsorgstjenester

Her finner du skjema for å søke om helse- og omsorgstjenester i Levanger kommune. Det er Forvaltning helse og omsorg som behandler alle søknader om helse- og omsorgstjenester.

​​​​​​Slik søker du

Du søker om helse- og omsorgstjenester i Levanger kommune ved å fylle ut søknadsskjemaet for helse- og omsorgstjenester. Det er per i dag ett søknadskjema for helse- og omsorgstjenester og ett for kommunal bolig.

Elektronisk søknadsskjema

Papirsøknaden

Papirsøknaden sendes til:

Levanger kommune

Forvaltning helse og omsorg

Boks 130, 7601 Levanger

Hva skjer med søknaden din?

Saksbehandling

Hva koster våre tjenester?

Aktuelle lenker

Pasient- og brukerombudet

Lov om Pasient- og brukerrettigheter (pasient- og brukerrettighetsloven) - Lovdata

Lov om kommunale helse- og omsorgstjenester m.m. (helse- og omsorgstjenesteloven) - Lovdata

Forskrift om kvalitet i pleie- og omsorgstjenestene for tjenesteyting etter lov av 19. november 1982 nr. 66 om helsetjenesten i kommunene og etter lov av 13. desember 1991 nr. 81 om sosiale tjenester- Lovdata

Forskrift om en verdig eldreomsorg (verdighetsgarantien) Lovdata

Forskrift om sykehjem og boform med heldøgns omsorg og pleie - Lvdata

Forskrift om egenandel for kommunale helse- og omsorgstjenester - Lovdata

Lokal forskrift langtidsopphold i sykehjem eller tilsvarnede bolig særskilt tilrettelagt for helgødns tjenester.

Kontaktinformasjon:

Forvaltning helse og omsorg