Månedlig fakturering av kommunale avgifter/gebyr

Levanger kommune tilbyr månedlig faktura for kommunale avgifter/gebyrer. Vi gjør oppmerksom på at ikke alle grunnlag er med på termin for januar og februar, men tas med i termin for mars. Det gjelder bl.a oppgjør med vannmåler for fjoråret samt eiendomsskatt.

Tilbudet om månedlig faktura er valgfritt, fakturering over tre terminer er fortsatt standard.

Forutsetning for å få månedlig faktura:

• Du må motta faktura digitalt enten gjennom Avtalegiro, eFaktura, Vippsfaktura, digital postkasse eller epost.
  • Årlige kommunale avgifter/gebyrer pr eiendom må overstige kr 3 600,-.

Fyll ut skjemaet under dersom du ønsker månedlige fakturaer. Dersom forutsetningene for månedlig faktura er oppfylt vil avtalen effektueres fra neste ordinære termin uten at det gis tilbakemelding til eier.

Dersom månedlige fakturaer ikke blir betalt ved forfall vil avtalen bli slettet og standard fakturering over tre terminer igjen blir lagt inn.

Fyll ut skjemaet